Menu główne

- TO JUŻ BYŁO -

2014.08.27
OFICJALNE WYNIKI WYŚCIGU
Zapraszamy również do przeczytania relacji z wyścigu oraz do relacji fotograficznej
2014.08.21

Trasa MINI
Start przy Szkole podstawowej zakręt w lewo szeroka żwirówka 400m prosto
przecięcie asfaltu w prawo i zaraz w lewo na wąski odcinek ok 100m w prawo szeroka leśna droga 200m w lewo dwa strome podjazdy, szybki zjazd, podjazd
prosta z górki miękkie podłoże lekki piaseczek i w prawo zaraz w lewo wyjazd do żwirówki 200m na skrzyżowaniu w lewo, po prawej mijamy zbiornik wodny prosto 500m, prostopadłe przecięcie asfaltu, prosto 300m lekkim łukiem w lewo cały czas droga żwirowa, w lewo na miękką drogę z możliwością wyprzedzania lekko trzymającą pod górkę 200m w lewo lekko z górki 50m w prawo z górki miękka droga lekki podjazd 300m w prawo na szerszą drogę ok 100m w lewo na singiel track aż do wyjazdu z lasu ok 500m. dojazd do skrzyżowania asfalt, przecięcie w poprzek do drogi żwirowej i na ostatnią prostą do mety drogą żwirową 250m, Meta przy szkole Podstawowej droga żwirowa - 5km. Trasa bardzo bezpieczna dla dzieci.

Trasa MIDI i MAXI
Start przy Szkole podstawowej zakręt w lewo szeroka żwirówka 400m prosto
prosta z górki miękkie podłoże lekki piaseczek i w prawo zaraz w lewo wyjazd do żwirówki 200m na skrzyżowaniu w prawo szeroka droga żwirowa ok 400m prosto i ostry zakręt w lewo na szeroką leśną koniec żwirówki dojazd do parkingu leśnego i wjazd w lewo na asfalt 30m po asfalcie ostro w prawo wjazd na szeroką leśną drogę prosto 1400m prawie płasko, ostro w lewo i spory podjazd raczej z dużej tarczy nie podjedziemy :) ostry zjazd, kolejny podjazd i niebezpieczny zjazd z zakrętem w lewo lekko pod górkę i prosto ok 300m cały czas singel track ale z możliwością wyprzedzania lekko w lewo lekko z górki i ostro w prawo dojazd do mostka na strudze, za mostkiem omijamy dwukrotnie zwalone drzewa po 50m w prawo i kolejny podjazd zaraz stromy zjazd z wystającym korzeniem ale nie warto hamować jedziemy szybko z górki i lekko w prawo zaraz w lewo między ciasne drzewa prosto do trzymającego podjazdu raczej bez możliwości wyprzedzania kilka zakrętów w prawo i lewo ostry nawrót w lewo z górki i zaraz po ok 100m znów w prawo ostro pod górkę, szybki zjazd, bezpieczny nie hamować, dojazd do żwirówki i ostro w lewo, ok 300m po szerokiej żwirówce i znów w prawo na miękką drogę z możliwością wyprzedzania lekko trzymającą pod górkę 200m w prawo na kolejny podjazd i bardzo szybki stromy zjazd na który nie można hamować podjazd z rozpędu i podczas kolejnego zjazdu ostro w lewo, klika zakrętów i znów w prawo na kolejny już łagodniejszy podjazd i singel trackiem
dojazd do drogi asfaltowej, po asfalcie ok. 200m do skrzyżowania, przecięcie w poprzek asfaltówki i na ostatnią prostą do mety drogą żwirową 250m, Meta przy szkole Podstawowej droga żwirowa - 9km.
Przewyższeń na trasie 200m razem MIDI 400m, razem MAXI 800m
2014.07.31
w Przystani - warto być !

Zapraszamy do zapisów !
Trasa ?
Jeśli nie znacie jeszcze terenów lasów Państwowych w Przystani to wiele tracicie :)
Zapraszamy na najpiękniejszą trasę dotychczasowych " MTB Kurpiowskich Piasków"
#KURPIOWSKIE_PIASKI# to tylko nazwa imprezy lecz piasku tu nie zobaczycie - to tak dla tych, którzy już czterokrotnie mogli się przekonać, że na KP nie ma piachu !!!
Tym razem oferujemy porządne górki, a sami zawodnicy, którzy na Kurpiach widzieli niejeden las oceniają trasę w skali kurpiowskiej 1-6 na 6.
Czy Wam to odpowiada?
Na trasie wyścigu Gmina Olszewo-Borki we współpracy z Nadleśnictwem Ostrołęka-Leśnictwo Przystań między innymi na potrzeby naszego wyścigu zbudowała kładkę pieszo-rowerową tak aby przeprawa przez głęboki rów była łatwiejsza szczególnie podczas obfitych opadów deszczu.
Zapisujcie się a nie pożałujecie uczestnictwa w naszej imprezie :)
link do zapisów: www.kk24h.pl
Szykujemy też niespodzianki dla wszystkich ZGŁOSZONYCH WCZEŚNIEJ KOLARZY !
Startujecie z nami?
POZDROWER
..................
2014.07.27

Przegląd terenu

Sprawdźcie lokalizację Biura Zawodów

16.07.2014
Wczoraj 16.07.2014 odwiedziliśmy las w Przystani z Panią Sekretarz gm. Olszewo-Borki, panem leśniczym z Przystani i panem wykonawcą mostka kolarskiego :)
Tak tak na potrzeby "Kurpiowskich Piasków BIS" zostanie wybudowana specjalna przeprawa ekologiczna (z drewna) przez głęboki rów, który podczas ewentualnych opadów deszczu nie pozwoliłby na przebrnięcie najmłodszym uczestnikom wyścigu.
Mamy wielką nadzieję, że mostek zostanie wykonany bardzo szybko i wyznaczona trasa przez naszego kolegę Wiesława będzie już na stałe odwiedzana przez trenujących kolarzy MTB. :)
dyskusja o wyścigu
..................
14.07.2014
Lasy Państwowe
Nadleśnictwo Ostrołęka
Leśnictwo Przystań
W tym urokliwym miejscu wytyczymy trasę Wyścigu kolarskiego "Kurpiowskie Piaski BIS". Trasa będzie poprowadzona po największych wzniesieniach okolicy co pozwoli na uatrakcyjnienie rywalizacji.
Spotykamy się w Przystani 24 sierpnia br.
więcej...
9.07.2014
Biuro Zawodów Wyścigu KP-BIS

Drewniany dworek Burbonów (1928)

Miejscowość Przystań została prawdopodobnie założona w pierwszej połowie XVI wieku, kiedy Mikołaj Mzowski otrzymał nadanie królewskie w postaci lasu w Puszczy Płodownickiej i nad rzeką Omulew zbudował młyn wodny, a następnie kuźnicę. Pierwotną nazwą Przystani była Ruda, jako miejsce wytapiania żelaza z rudy darniowej. Rudę i węgiel drzewny do wytopu trzeba było dowozić, a najłatwiejszym i najtańszym środkiem komunikacji była rzeka Omulew. W jedną stronę przewożono surowiec, natomiast w drugą łodzie wyładowane były sztabami żelaza i wywożono je Omulwią, a dalej Narwią do miejsca przeznaczenia. Powstała w ten sposób, obok ośrodka Rudy – przystań, a właściwie mały port rzeczny. W ten sposób powstała nazwa Przystań Ruda. W połowie XIX wieku, gdy zaprzestano wytapiania żelaza z rudy darniowej, w nazwie miejscowości przestano używać drugiego członu, pozostała tylko nazwa Przystań. W 1550 roku Mikołaj Mzowski sprzedał ziemię i młyn wodny rodzinie Wesslów, którzy odprzedali ją rodzinie Godlewskich herbu Bończa.

W XVIII wieku wybudowano tu modrzewiowy dwór, który niestety został spalony przez wojska rosyjskie w czasie konfederacji barskiej. Odbudowy dworu podjął się Konstanty Godlewski, niestety przeszkodziła w tym jego przedwczesna śmierć. Jego żona przekazała majątek w zastaw pożyczki, a ponieważ nie spłaciła jej w terminie dwór przeszedł na własność Pawła Mostowskiego który dokończył budowę dworku. W późniejszym czasie dobra w Przystani zostały zakupione przez Krasińskich, a potem przeszły na własność Czartoryskich. Najstarsza córka Adama Czartoryskiego, Małgorzata w 1925 roku otrzymała jako posag ślubny dobra Przystani. Poślubiła cudzoziemca, księcia Gabriela de Bourbon – Socilias. Na jego zlecenie rozpoczęto budowę nowego dworu, parku, sadu i ogrodu. Dwór zbudowano w 1928 roku.

Wykonany został z sosnowego drewna w kształcie prostokąta, jednokondygnacyjny z poddaszem, przykryty łamanym, mansardowym dachem gontowym. Wewnątrz wszystkie ściany były tynkowane, tylko jedna, „sala modrzewiowa”, była wyłożona deskami modrzewiowymi. Poza dworem, został założony nowy park, sad i ogród warzywny. Sad usytuowany był po prawej stronie dworu i dochodził do rzeki Omulew. Gdy zbliżała się wojna 1939 roku Bourbonowie wyjechali w kierunku na Węgry lub Rumunię.

Obecnie w budynku mieści się Szkoła Podstawowa. Po remoncie zachowała się sala modrzewiowa oraz stylowy kominek, obok którego wisi ułożona z płytek kafelkowych mozaika przedstawiająca Matkę Boską. Obiekt otoczony jest 2 hektarowym parkiem posadzonym przez Antoniego de Bourbon w XX wieku.

ź:www.polskaniezwykla.pl

2014.07.01

Informujemy, że 24 sierpnia br. odbędzie się kolejny etap KP-BIS
Start i meta w pięknym dworku w Przystani gmina Olszewo-Borki
Start imprezy godz. 11.00
Obecnie piszemy regulamin i niebawem rozpoczniemy zapisy.
Trasa będzie bardzo atrakcyjna - spore górki :)
- Jednostką współfinansującą wyścig jest Gmina Olszewo-Borki
seo plugin
2017-05-28 12:48:25
Hello Web Admin, I noticed that your On-Page SEO is is missing a few factors, for one you do not use all three H tags in your post, also I notice that you are not using bold or italics properly in your SEO optimization. On-Page SEO means more now than ever since the new Google update: Panda. No longer are backlinks and simply pinging or sending out a RSS feed the key to getting Google PageRank or Alexa Rankings, You now NEED On-Page SEO. So what is good On-Page SEO?First your keyword must appear in the title.Then it must appear in the URL.You have to optimize your keyword and make sure that it has a nice keyword density of 3-5% in your article with relevant LSI (Latent Semantic Indexing). Then you should spread all H1,H2,H3 tags in your article.Your Keyword should appear in your first paragraph and in the last sentence of the page. You should have relevant usage of Bold and italics of your keyword.There should be one internal link to a page on your blog and you should have one image with an alt tag that has your keyword....wait there's even more Now what if i told you there was a simple Wordpress plugin that does all the On-Page SEO, and automatically for you? That's right AUTOMATICALLY, just watch this 4minute video for more information at. Seo Plugin
seo plugin http://www.SEORankingLinks.xyz
NormaFashy
2018-04-04 07:42:41
Investments in cryptocurrency - https://bit.ly/2uCcLt2!

10%-15% Daily Profit! Earn your bitcoins today, become a millionere tomorrow!

Affiliate program and referral commision 5%. Invite a freind and earn 5% commision from each deposit!

CLICK HERE!
===============================
Инвестиции в криптовалюту - https://bit.ly/2uCcLt2!

10%-15% ежедневного дохода! Заработайте свои биткойны сегодня, станьте миллионером завтра!

Партнерская програма и реферальная коммиссия 5%. Пригласите друга и получите 5% с каждого депозита!